Producenci
Promocje
Jousset Parfums - Comfy Ture - Extrait de Parfum
Jousset Parfums - Comfy Ture - Extrait de Parfum

679,25 zł

Cena regularna: 715,00 zł

Najniższa cena: 715,00 zł
Pernoire - Amoral- Extrait de Parfum
Pernoire - Amoral- Extrait de Parfum

228,00 zł

Cena regularna: 240,00 zł

Najniższa cena: 228,00 zł
SORA DORA - Lü Bu  - Extrait de Parfum ( Lu Bu )
SORA DORA - Lü Bu - Extrait de Parfum ( Lu Bu )

826,50 zł

Cena regularna: 870,00 zł

Najniższa cena: 870,00 zł
LUMI - Rubylu Chocolate  - Avere la Barba - EDP
LUMI - Rubylu Chocolate - Avere la Barba - EDP

421,80 zł

Cena regularna: 444,00 zł

Najniższa cena: 421,80 zł
MAISON MATAHA - PRINTEMPS BLANC - Extrait de Parfum
MAISON MATAHA - PRINTEMPS BLANC - Extrait de Parfum

843,60 zł

Cena regularna: 888,00 zł

Najniższa cena: 843,60 zł
MAISON MATAHA - ESCAPADE GOURMANDE - Extrait de Parfum
MAISON MATAHA - ESCAPADE GOURMANDE - Extrait de Parfum

843,60 zł

Cena regularna: 888,00 zł

Najniższa cena: 843,60 zł
MAISON MATAHA - CAFE DES DELICES - Extrait de Parfum
MAISON MATAHA - CAFE DES DELICES - Extrait de Parfum

843,60 zł

Cena regularna: 888,00 zł

Najniższa cena: 888,00 zł
NEW NOTES - Caramelo Vanilla - Extrait De Parfum
NEW NOTES - Caramelo Vanilla - Extrait De Parfum

712,50 zł

Cena regularna: 750,00 zł

Najniższa cena: 712,50 zł
NEW NOTES - Musk Complexity  - Extrait De Parfum
NEW NOTES - Musk Complexity - Extrait De Parfum

750,50 zł

Cena regularna: 790,00 zł

Najniższa cena: 790,00 zł
DEVERTERE - Promise Her the Moon - Extrait de Parfum
DEVERTERE - Promise Her the Moon - Extrait de Parfum

608,00 zł

Cena regularna: 640,00 zł

Najniższa cena: 640,00 zł
Gleam - Vanilla Crush - EDP
Gleam - Vanilla Crush - EDP

665,00 zł

Cena regularna: 700,00 zł

Najniższa cena: 700,00 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty towarów

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od

umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania

produktu (otrzymania przesyłki).

Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:

 mailowo na adres: potocka.order@gmail.com lub

 w formie pisemnej na adres: Mirosławice, wrocławska 7b, 55-050 Sobótka.

 

Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres

Mirosławice, wrocławska 7b, 55-050 Sobótka

lub

Paczkomat MISL01M, https://inpost.pl/paczkomat-miroslawice-misl01m-lotnicza-paczkomaty-dolnoslaskie

Numer telefonu: 697328627 

 

Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki

pieniężne.

Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie

przysługuje.

W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy

niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.

Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.

Reklamacje

W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw.

przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową

istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z

przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych

przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za

wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru

zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli

produkt jest niezgodny z umowę.

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz

złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację:

  1. Napisz do nas:

 mailowo na adres: potocka.order@gmail.com lub

 w formie pisemnej na adres: Mirosławice, wrocławska 7b, 55-050 Sobótka.

W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem.

Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz

(wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

  1. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.

Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania

reklamowanego produktu.

Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

Zachęcamy do rozważnych zakupów, szczególnie jeżeli nie znasz zapachu i polecamy rozpoczęcie przygody olfaktologicznej z nowymi perfumami od próbek 2 ml :) 
Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem sklepu IX Reklamacje, punkt 9:
" Produkt otwarty, z ubytkiem lub noszący ślady użytkowania nie podlega reklamacji."

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium