
Zwroty i reklamacje
Zwroty towarów
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od
umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania
produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:
mailowo na adres: potocka.order@gmail.com lub
w formie pisemnej na adres: Mirosławice, wrocławska 7b, 55-050 Sobótka.
Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres
Mirosławice, wrocławska 7b, 55-050 Sobótka
lub
Paczkomat WRO274M Długosza 48-60, Wrocław https://inpost.pl/paczkomat-wroclaw-wro274m-dlugosza-paczkomaty-dolnoslaskie
Numer telefonu: 697328627
Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki
pieniężne.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie
przysługuje.
W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy
niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
Reklamacje
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw.
przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową
istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z
przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych
przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za
wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru
zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli
produkt jest niezgodny z umowę.
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz
złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
- Napisz do nas:
mailowo na adres: potocka.order@gmail.com lub
w formie pisemnej na adres: Mirosławice, wrocławska 7b, 55-050 Sobótka.
W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem.
Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz
(wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
- Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania
reklamowanego produktu.
Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Zachęcamy do rozważnych zakupów, szczególnie jeżeli nie znasz zapachu i polecamy rozpoczęcie przygody olfaktologicznej z nowymi perfumami od próbek 2 ml :)
Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem sklepu IX Reklamacje, punkt 9:
" Produkt otwarty, z ubytkiem lub noszący ślady użytkowania nie podlega reklamacji."