Producenci
Promocje
Milano Fragranze - NAVIGLIO  - EDP
Milano Fragranze - NAVIGLIO - EDP

492,15 zł

Cena regularna: 579,00 zł

Najniższa cena: 579,00 zł
Milano Fragranze - BASILICA- EDP
Milano Fragranze - BASILICA- EDP

492,15 zł

Cena regularna: 579,00 zł

Najniższa cena: 579,00 zł
Milano Fragranze - GALLERIA - EDP
Milano Fragranze - GALLERIA - EDP

492,15 zł

Cena regularna: 579,00 zł

Najniższa cena: 579,00 zł
Milano Fragranze - DIURNO - EDP
Milano Fragranze - DIURNO - EDP

492,15 zł

Cena regularna: 579,00 zł

Najniższa cena: 579,00 zł
Milano Fragranze - PANETTONE - EDP
Milano Fragranze - PANETTONE - EDP

492,15 zł

Cena regularna: 579,00 zł

Najniższa cena: 579,00 zł
Milano Fragranze - BRERA - EDP
Milano Fragranze - BRERA - EDP

492,15 zł

Cena regularna: 579,00 zł

Najniższa cena: 579,00 zł
Milano Fragranze - CORTILE  - EDP
Milano Fragranze - CORTILE - EDP

492,15 zł

Cena regularna: 579,00 zł

Najniższa cena: 579,00 zł
Milano Fragranze - DERBY  - EDP
Milano Fragranze - DERBY - EDP

492,15 zł

Cena regularna: 579,00 zł

Najniższa cena: 579,00 zł
AGARTHI - HIDDEN SHORES - Extrait de Parfum
AGARTHI - HIDDEN SHORES - Extrait de Parfum

891,00 zł

Cena regularna: 990,00 zł

Najniższa cena: 990,00 zł
AGARTHI - BURNING CORE - Extrait de Parfum
AGARTHI - BURNING CORE - Extrait de Parfum

891,00 zł

Cena regularna: 990,00 zł

Najniższa cena: 990,00 zł
AGARTHI -  FLOATING LANDS - Extrait de Parfum
AGARTHI - FLOATING LANDS - Extrait de Parfum

891,00 zł

Cena regularna: 990,00 zł

Najniższa cena: 990,00 zł
AGARTHI -  WATERWAYS SPELL - Extrait de Parfum
AGARTHI - WATERWAYS SPELL - Extrait de Parfum

891,00 zł

Cena regularna: 990,00 zł

Najniższa cena: 990,00 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty towarów

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od

umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania

produktu (otrzymania przesyłki).

Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:

 mailowo na adres: potocka.order@gmail.com lub

 w formie pisemnej na adres: Mirosławice, wrocławska 7b, 55-050 Sobótka.

 

Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres

Mirosławice, wrocławska 7b, 55-050 Sobótka

lub

Paczkomat WRO274M Długosza 48-60, Wrocław https://inpost.pl/paczkomat-wroclaw-wro274m-dlugosza-paczkomaty-dolnoslaskie

 Numer telefonu: 697328627 

 

Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki

pieniężne.

Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie

przysługuje.

W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy

niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.

Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.

Reklamacje

W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw.

przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową

istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z

przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych

przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za

wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru

zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli

produkt jest niezgodny z umowę.

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz

złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację:

  1. Napisz do nas:

 mailowo na adres: potocka.order@gmail.com lub

 w formie pisemnej na adres: Mirosławice, wrocławska 7b, 55-050 Sobótka.

W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem.

Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz

(wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

  1. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.

Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania

reklamowanego produktu.

Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

Zachęcamy do rozważnych zakupów, szczególnie jeżeli nie znasz zapachu i polecamy rozpoczęcie przygody olfaktologicznej z nowymi perfumami od próbek 2 ml :) 
Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem sklepu IX Reklamacje, punkt 9:
" Produkt otwarty, z ubytkiem lub noszący ślady użytkowania nie podlega reklamacji."

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium